Η
Θεσσαλονίκη, η πόλη μας μοιάζει με ένα Pac-man, που στις λαβυρινθώδεις διαδρομές της κυκλοφορούν
φαντάσματα και θηρία. Φυσικά υπάρχουν και τα κερασάκια που όλοι μας ψάχνουμε να
βρούμε.
Η πόλη μας
είναι στενή στο κέντρο, όπου και συμπιέζεται η κίνηση και αναπτύσσεται στις
συνοικίες εκατέρωθεν του κέντρου
εμφανίζοντας το σχήμα μιας πεταλούδας.
Πάνω από την
πόλη είναι ο πολύτιμος πνεύμονάς της, το δάσος του Σέιχ-σου,
ενώ ο ήλιος ανατέλλει από το Χορτιάτη.
Ο Θερμαϊκός
κόλπος ομορφαίνει την πόλη που «μοναχά της πρέπει το καράβι» Νίκος Καββαδίας
Εμείς κάνουμε
μια βόλτα με το καράβι και πετάμε χαρταετό. Χαλαρά…
Θεσσαλονίκη 2012
Ο Δήμος Τριανδρίας γίνεται κοινοτικό διαμέρισμα του
Δήμου Θεσσαλονίκης
Η Τριανδρία βρίσκεται στη βορειανατολική περιοχή του
Πολεοδομικού Συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης, δίπλα στο δάσος του Σεϊχ-Σου.
Έχει έκταση 1475 στρέμματα, από τα οποία το μεγαλύτερο
μέρος αποτελεί δασική περιοχή και έχει μέσο υψόμετρο 80 μέτρα.
Ο πληθυσμός υπολογίζεται σε 15.000 κατοίκους περίπου.
Η Τριανδρία είναι κατ’ εξοχήν τόπος κατοικίας, περιοχή
εξαιρετική, καθότι βρίσκεται κοντά στο κέντρο και στο δάσος και είναι επικλινής
προσφέροντας θέα.
Βρίσκεται δίπλα στις εγκαταστάσεις του αθλητικού κέντρου
του Καυταντζογλείου σταδίου και στο δάσος του Σέιχ-σου που αποτελεί το βασικό πνεύμονα πρασίνου του
Πολεοδομικού Συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης.
Η περιοχή βρίσκεται ανάμεσα σε δύο ρέματα, του
Κωνσταντινίδη προς το νότο και Νησάκι βόρεια, τα οποία έχουν διαμορφωθεί
ποικιλότροπα, τόσο από τους κατοίκους όσο και από τις αρχές.
Αυθαίρετες κατοικίες, γήπεδα ποδοσφαίρου, γυμναστήρια,
δρόμοι και μπάζα τα έχουν καλύψει σε πολλά σημεία.
Η γεωμορφολογία της περιοχής επέβαλε το σχεδιασμό ενός
δικτύου κυκλοφορίας με προβλήματα.
Η πρόσβαση μπορεί να γίνει μόνο από δύο σημεία κυρίως
από την οδό Ελ. Βενιζέλου
και κατά δεύτερο λόγο από την οδό Ελευθερίας
που οδηγούν όλα τα οχήματα στην οδό Αγίου Σπυρίδωνος,
με αποτέλεσμα να υπάρχουν πολλά προβλήματα στο κέντρο της Τριανδρίας
.
Τολμήστε… Αλλάξτε το τοπίο!!!
Χρειάζεται ένας έξυπνος και καλός σχεδιασμός και έργα
για να ανασάνει και όχι να πνίγεται η Τριανδρία από το βρόχο των ρεμάτων.
Μονοδρομήστε τους δρόμους των λεωφορείων.
Διανοίξτε την Αγίου Δημητρίου.
Πεζοδρομήστε τη Γυμναστηρίου.
Είναι ο δρόμος των σχολείων: 1ο Δημοτικό και 1ο
Γυμνάσιο με 500 μαθητές καθημερινά να κινούνται σε αυτόν.
Για να συλλέξουμε πληροφορίες για την εργασία μας, ένα
ωραίο πρωινό κατάλληλα προετοιμασμένοι, με ερωτηματολόγια, φωτογραφικές
μηχανές, βιντεοκάμερα, υλικά καθαριότητας και πολύ κέφι ξεκινήσαμε οι
περισσότεροι με τα πόδια και δύο με το λεωφορείο για την Πλατεία Αριστοτέλους.
Θέλαμε να δούμε πόσο γρηγορότερα θα έφθανε το λεωφορείο.
Καταγράψαμε τα προβλήματα που συναντάμε στα πεζοδρόμια, στις διαβάσεις,
στους πεζόδρομους, στην κυκλοφορία.
Μεγάλα προβλήματα υπάρχουν στα πεζοδρόμια,
δυσκολεύοντας την κίνηση των πεζών.
·
Καταλαμβάνονται
από αυτοκίνητα
·
Έχουν σκαλοπάτια
·
Είναι στενά
·
Καταλαμβάνονται
από μηχανές.
·
Καταλαμβάνονται
από περίπτερα.
·
Καταλαμβάνονται
από τις στάσεις των λεωφορείων.
·
Καταλαμβάνονται
από σκουπίδια
·
Καταλαμβάνονται
από τραπεζοκαθίσματα
Να τοποθετηθούν κολωνάκια στα πεζοδρόμια για να
αποκλείουν το παρκάρισμα των αυτοκινήτων πάνω στο πεζοδρόμιο. Σε όποια
πεζοδρόμια έχουν τοποθετηθεί, πραγματικά δείχνουν μια προσεγμένη περιοχή.
Ιδιαίτερα προβλήματα συναντήσαμε στο πεζοδρόμιο της
Εγνατίας, στο πανεπιστήμιο από το Πολυτεχνείο μέχρι το Σιντριβάνι.
Είναι πολύ στενό σχετικά με το αριθμό των κατοίκων που
το χρησιμοποιούν. Παρκαρισμένα αυτοκίνητα επιδεινώνουν την κατάσταση.
Το ίδιο πρόβλημα υπάρχει και στο απέναντι πεζοδρόμιο
στη «Έκθεση». Πρέπει οπωσδήποτε να διαπλατυνθούν και να αποκλεισθεί στα
αυτοκίνητα να παρκάρουν.
Το Πανεπιστήμιο και η ΔΕΘ πρέπει να δώσουν χώρο για τα
πεζοδρόμια αυτά, καθότι το χρησιμοποιούν πολλοί φοιτητές και Θεσσαλονικείς για
να κατέβουν στο κέντρο. Ο δρόμος
διαθέτει 20 μέτρα για τα αυτοκίνητα και πεζοδρόμια μόνο 2 μέτρων. Με τη λήξη
των έργων του ΜΕΤΡΟ πρέπει να διαπλατυνθούν τα πεζοδρόμια.
§ Ο περιορισμένος χώρος, είχε σαν αποτέλεσμα την
δημιουργία στενών κυρίως δρόμων.
§ Ακόμη δεν υπάρχουν ελεύθεροι χώροι στον πολεοδομικό
ιστό για τη δημιουργία χώρων στάθμευσης με αποτέλεσμα να υπάρχει έντονο
πρόβλημα στο παρκάρισμα των αυτοκινήτων.
Η λύση στο πρόβλημα για το κέντρο της πόλης είναι τα
υπόγεια πάρκινγκ.
Πάνω από το πάρκινγκ μπορούν
να γίνουν θεματικά πάρκα, σιντριβάνια, χώροι αναψυχής.
Οι προτάσεις μας για θέσεις στάθμευσης στην Τριανδρία.
§ Να διερευνηθεί ή άμεση δημιουργία θέσεων στάθμευσης
στην περιοχή Νησάκι και ρέμα Κωνσταντινίδη.
|
|
Μια
καθημερινή ιστορία: Παρκάρισμα στο πεζοδρόμιο… Μποτιλιάρισμα… Κορναρίσματα … |
Οι
προτάσεις μας, οι δράσεις μας, η οικολογική μετακίνηση, αλλάζουν το τοπίο |
Το Animation
δημιουργήθηκε με τη γλώσσα προγραμματισμού Logo που
διδασκόμαστε στην Γ’ τάξη του γυμνασίου.
Δάσκαλός μας ο καθηγητής μας Δημήτρης Γκαζάς
Τα πεζοδρόμια είναι βρόμικα.
Στην Εγνατία οδό, δίπλα στην πλατεία Αριστοτέλους
μετρήσαμε 80 τσίχλες σε ένα τετραγωνικό μέτρο
Η δράση μας:
Καθαρίσαμε ένα τετραγωνικό μέτρο
πεζοδρομίου από πατημένες τσίχλες
Η δουλειά τελικά ήταν πολύ δύσκολη
Είχαμε και την βοήθεια των περαστικών…
Τελικά τα καταφέραμε…
Ρωτήσαμε 34 συμπολίτες μας για να μας
πούνε:
Α) Με ποιο
τρόπο μετακινούνται
Β) Τη γνώμη
τους για την αστική συγκοινωνία
Αφού γνωρίσαμε μέσα από την εργασία μας και την
παρατήρηση τα προβλήματα του δήμου μας, στη γειτονιά, στο σχολείο, στην
κυκλοφορία, ετοιμάσαμε το θεματολόγιό μας, και στις 13 Ιανουαρίου ζητήσαμε
συνάντηση με τον κύριο δήμαρχο.
Δυστυχώς δεν πήραμε απάντηση.
Η επιστολή μας στο κ. Δήμαρχο
Θεσσαλονίκη 13 Ιανουαρίου 2012
Κύριε Δήμαρχε, είμαστε οκτώ μαθητές της Γ΄ τάξης του 1ου
Γυμνασίου Τριανδρίας, που αποτελούν την ομάδα «Ecomobility» του σχολείου μας. 1)Παπαχρήστου
Θεοδώρα 2)Καλτσά Ζωή 3)Στεφανάτος
Γεράσιμος 4)Καγιαδάκη Σοφία 5)Φίλη Θεοδώρα 6)Σαχπεκίδου Άννα 7)Καραμπατζάκης
Παρασκευάς 8)Αλεξανδρίδης Οδυσσέας
Η ομάδα μας συμμετέχει στον διαγωνισμό «Ecomobility 2012» μαζί με πολλές άλλες ομάδες από όλη την Ελλάδα.
Προτείνουμε αλλαγή στον τρόπο μετακίνησης στην πόλη
και την ανάπτυξη των Εναλλακτικών Οικολογικών τρόπων Μετακίνησης. Με τις
ενέργειες και τις δράσεις μας φιλοδοξούμε να πείσουμε τους υπευθύνους της
διοίκησης και να ευαισθητοποιήσουμε τους συμπολίτες μας στην υιοθέτηση
συμπεριφορών που θα αλλάξουν την εικόνα της πόλης.
Μία συνάντηση μαζί σας θα ήταν πολύ χρήσιμη, τόσο για
να ακούσουμε τις απόψεις σας πάνω στα θέματα που μας απασχολούν, όσο και για να
πληροφορηθείτε για τα προβλήματα που εντοπίσαμε και επιθυμούμε την επίλυσή
τους.
Ενδεικτικά θέματα που μας απασχολούν και έχουν σχέση
με τη μετακίνηση
·
Δρόμοι, ·
Πεζόδρομοι,
πεζοδρόμια, ·
λεωφορειολωρίδες, ·
ποδηλατόδρομοι, ·
παρκινγκ, ·
αστική
συγκοινωνία, ·
θαλάσσια
συγκοινωνία, ·
μετρό, |
·
τραμ, ·
διάνοιξη της
Αγίου Δημητρίου, ·
πεζοδρόμηση της
Γυμναστηρίου, ·
τα σχέδια για
το ρέμα Κωνσταντινίδη, ·
διαμόρφωση του
χώρου του παλαιού 1ου Δημοτικού σχολείου Τριανδρίας, ·
πρόσβαση στο
δάσος του Σέιχ Σου. |
Κύριε δήμαρχε η συνάντηση μας είναι για το καλό της
πόλης μας, της Θεσσαλονίκης, που όλοι μας θέλουμε και προσπαθούμε.
Με εκτίμηση
Η ομάδα «Ecomobility» του 1ου Γυμνασίου Τριανδρίας
Δεν απογοητευόμαστε όμως και ελπίζουμε
ότι οι προτάσεις μας θα τύχουν της προσοχής των αρμοδίων.
Παράδειγμα έχουμε την τοποθέτηση παρκινγκ ποδηλάτων στις εισόδους των σχολείων,
που είχε ζητήσει σε προηγούμενο πρόγραμμα η ομάδα Ecomobility του σχολείου μας.
Θεσσαλονίκη 1912 Απελευθέρωση της πόλης πριν από 100 χρόνια |
Θεσσαλονίκη 1916 Η κυβέρνηση της Τριανδρίας Δαγκλής–Βενιζέλος–Κουντουριώτης |
Η πρότασή μας
Τρία σχέδια για την πόλη:
1)Βενιζέλος (Πολιτικός):
Προτεραιότητα στον πεζό, πεζόδρομοι και πεζοδρόμια, υπόγεια πάρκινγκ
2)Δαγκλής (Στρατηγός): Επιτρόχια (Μετρό, Τραμ) και
αστική συγκοινωνία
3)Κουντουριώτης (Ναύαρχος): Θαλάσσια συγκοινωνία
ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΗ του ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ της πόλης και ο
σχεδιασμός και η δημιουργία χώρων ξεκούρασης και αναψυχής που θα δώσουν ένα πιο
ανθρώπινο πρόσωπο στην πόλη.
Η δημιουργία ελεύθερης πεζοδρομημένης ζώνης σε όλο το
ιστορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης πρέπει να δρομολογηθεί το συντομότερο δυνατό.
Από το μέγαρο της ΧΑΝΘ μέχρι τα Λαδάδικα και από την παραλιακή μέχρι την
Εγνατία οδό προς τα πάνω. Η πεζοδρόμηση ενός μεγάλου τμήματος της Θεσσαλονίκης
όπως αυτό που αναφέραμε, θα αυξήσει την εμπιστοσύνη μας προς την πόλη για να
αρχίσουμε να της ζητάμε όλο και περισσότερα πράγματα. Κι αυτή είναι μια
διαδικασία που θα μας κάνει και τους δύο -πόλη και πολίτες- πολύ, μα πολύ,
καλύτερους...
Η πεζοδρόμηση της Αγίας Σοφίας είναι μια πολύ καλή
αρχή.
Να καταγραφούν τα πεζοδρόμια που κυρίως χρησιμοποιούν
οι κάτοικοι για να κατέβουν στο κέντρο και να γίνουν έργα διαπλάτυνσης και
βελτίωσης.
Ένα πολύ καλό παράδειγμα είναι τα πεζοδρόμια της Αγίου
Δημητρίου κάτω από το Καυταντζόγλειο Στάδιο.
Κατασκευή υπόγειων χώρων στάθμευσης.
Επιτρόχια (Μετρό,
Τραμ) και αστική συγκοινωνία
1.
Βελτίωση
της αστικής συγκοινωνίας.
2.
Δημιουργία
γραμμών Τράμ
3.
Επέκταση
του «Μετρό»
Οικολογική μετακίνηση και δημόσια μέσα μεταφοράς
Τα αδιέξοδα της αυτοκίνησης,
που φαίνονται από τον κορεσμό των αυτοκινητοδρόμων και τις τεράστιες
περιβαλλοντικές καταστροφές μέσα και γύρω από την πόλη, επιβάλλουν ριζική
αλλαγή πολιτικής στον τομέα των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Αστική συγκοινωνία
Η Θεσσαλονίκη σήμερα
βρίσκεται στην πρώτη θέση στην Ευρώπη στη συγκέντρωση μικροσωματιδίων
στην ατμόσφαιρα.
Η οικολογική μετακίνηση
είναι ο μόνος τρόπος για να αντιμετωπίσουμε τη ρύπανση αυτή.
Το μοναδικό μέσο μαζικής
μεταφοράς, το λεωφορείο του Ο.Α.Σ.Θ. δεν είναι δυνατόν να αντιμετωπίσει τα
χιλιάδες αυτοκίνητα Ι.Χ. που χρόνο με το χρόνο αυξάνονται και επιβαρύνουν την
κατάσταση.
Πρέπει οι κάτοικοι να
αφήσουν το Ι.Χ. και να χρησιμοποιούν το λεωφορείο.
Προτείνουμε για την αστική συγκοινωνία
§ Επέκταση και επανασχεδιασμό του δικτύου.
§ Εκσυγχρονισμό του στόλου των λεωφορείων του Ο.Α.Σ.Θ.
με νέα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.
§ Επέκταση του μέτρου των ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΛΩΡΙΔΩΝ και η
χρησιμοποίησή τους μόνο απο τα λεωφορεία και όχι από
τα ταξί που σε μεγάλο βαθμό επιβαρύνουν την κυκλοφορία και καθυστερούν την
κίνηση.
Οι προτάσεις μας για ένα καλύτερο αύριο…
§ Να γίνει διάβημα στον ΟΑΣΘ ενόψει του καλοκαιριού να
δρομολογήσει νέα λεωφορεία με κλιματισμό.
§ Τα νέα λεωφορεία με τη σύγχρονη τεχνολογία που έχουν
κατασκευαστεί, εκπέμπουν λιγότερους ρύπους, προσφέροντας μας έτσι καθαρότερη
ατμόσφαιρα. (Πολλά λεωφορεία είναι παλιά
και κατεστραμμένα.)
Να αναβαθμιστεί ο τερματικός
σταθμός των αστικών της Τριανδρίας.
Να δημιουργηθεί λεωφορειολωρίδα στην οδό Εθνικής Αμύνης από την Αγίου
Δημητρίου μέχρι το Σιντριβάνι. Εκεί υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στην κίνηση των
αστικών.
Το Δάσος και το Λεωφορείο
Ποιες γραμμές αστικών, μας πηγαίνουν σε σημεία
πρόσβασης, για έναν περίπατο στο δάσος του Σέιχ Σου
§ 25 Βενιζέλου - Νεάπολη
§ 23 Πλ. Ελευθερίας – Ακρόπολη/Άγ.
Ανάργυροι
§ 28 Βενιζέλου - Συκιές
§ 24 Πλ. Ελευθερίας – Χίλια Δένδρα
§ 15 40 Εκκλησιές
§ 16 Ιστορικός Γύρος της πόλης
§ 17 Ν. Σ. Σταθμός - Τριανδρία
§ 30 Αποθήκη - Τριανδρία
§ 37 Ν. Σ. Σταθμός – Κρυονέρι
§ 14 Ν. Σ. Σταθμός – Α. Τούμπα
Να τοποθετηθούν πληροφοριακές πινακίδες με χάρτες των
μονοπατιών του δάσους του Σέιχ Σου στους τερματικούς
σταθμούς των λεωφορείων.
Προτείνουμε ΤΡΑΜ
§ Το ΤΡΑΜ που απεγκαταστάθηκε
κάποτε από την πόλη, είναι η καλύτερη λύση σε διαδρομές που δεν θα εξυπηρετεί
το μετρό,
§ στην παραλία της πόλης και στην Αγίου Δημητρίου.
§ Σήμερα, αρχές του 21ου αι., και παρότι συγκοινωνιολόγοι
και πολίτες συμφωνούν, ακόμα το περιμένουμε, για να ανασάνει κάπως η πόλη…
§ Το τραμ είναι ασφαλές και ευχάριστο. Είναι πιο
οικονομικό. Είναι φιλικό στο περιβάλλον. Κάνει τη μετακίνηση στην πόλη άνετη,
διασφαλίζει την ποιότητα ζωής. Λαμβάνει υπόψη τις ειδικές ανάγκες των πολιτών.
Η Θεσσαλονίκη είχε τραμ για 65 χρόνια, από το 1893
μέχρι το 1957
Το ΜΕΤΡΟ
Το ΜΕΤΡΟ όταν ολοκληρωθεί θα
απορροφήσει ένα μικρό ποσοστό της κυκλοφοριακής κίνησης.
Να επιταχυνθούν οι εργασίες και να γίνει ένα σχέδιο για την αποκατάσταση της
Εγνατίας.
Επέκταση του «Μετρό»
Προτείνουμε ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ
§ Η ΘΑΛΑΣΣΙΑ
ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ στον κόλπο της Θεσσαλονίκης, εκτός από μια θαυμάσια εμπειρία που θα
προσφέρει καθημερινά στους κατοίκους, θα μπορέσει να αποσυμφορήσει
την κίνηση από την Αγία Τριάδα και την Περαία προς
την Καλαμαριά αλλά και το κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Ο Θερμαϊκός κόλπος ομορφαίνει την πόλη που «μοναχά της
πρέπει το καράβι» Νίκος Καββαδίας
Κατασκευάσαμε 101 καραβάκια αριθμώντας
από το 1912 έως 2012
Κατασκευάσαμε και διακοσμήσαμε δύο χαρταετούς
Εμείς κάνουμε μια βόλτα με το καράβι και πετάμε
χαρταετό. Χαλαρά…
Η πόλη μας είναι η Θεσσαλονίκη και
φυσικά έχουμε το δικαίωμα να ελπίζουμε για το μέλλον της και να προτείνουμε.
§ Οι λύσεις
που προτείνουμε είναι δοκιμασμένες και αυτονόητες για όλες τις σύγχρονες
Ευρωπαϊκές πόλεις, πρέπει και μπορούν να εφαρμοστούν στη Θεσσαλονίκη και σε
άλλες μεγάλες πόλεις της Ελλάδας.
Προγραμματίσαμε με τη “Logo” και δημιουργήσαμε άλλο ένα Animation.
|
|
Η πόλη μας
μοιάζει με ένα Pac-man,
που στις λαβυρινθώδεις διαδρομές της κυκλοφορούν φαντάσματα και θηρία. |
Οι
προτάσεις μας, οι δράσεις μας, η οικολογική μετακίνηση, αλλάζουν το τοπίο |
Προγραμματίσαμε με τη “Logo” και δημιουργήσαμε άλλο ένα Animation.
για γύρο01 |
θέσεθέση
[-248, 5] δε 90 περίμενε 14 ΕμΧ |
συνεχώς [επαναλαβε 200[Θέσεσχ "39 περίμενε 1 μπ
12 Θέσεσχ "38 περίμενε 1] επαναλαβε
200[Θέσεσχ "62 περίμενε 1 μπ
12 Θέσεσχ "63 περίμενε 1 μπ
12 Θέσεσχ "64 περίμενε 1]] |
τέλος |
για γύρο02 |
θέσεθέση
[254, 20] αρ 90 περίμενε 14 ΕμΧ |
συνεχώς [επαναλαβε 200[Θέσεσχ "45 περίμενε 1 μπ
12 Θέσεσχ "44 περίμενε 1] επαναλαβε
200[Θέσεσχ "65 περίμενε 1 μπ
12 Θέσεσχ "66 περίμενε 1 μπ
12 Θέσεσχ "67 περίμενε 1]] |
τέλος… |
Όλη η εργασία μας θα αναρτηθεί στην
ιστοσελίδα του σχολείου μας και όποιος θέλει μπορεί ελεύθερα όχι μόνον να τη
δει αλλά και να χρησιμοποιήσει το περιεχόμενο της.
Η ιστοσελίδα μας
http://1gym-triandr.thess.sch.gr
Ακόμη δραστηριότητες της ομάδας μας και
υλικό της εργασίας μας βρίσκονται στη σελίδα μας στο facebook με τίτλο «Ecomobilitria».
Τραγουδήσαμε πάνω στη μουσική του
τραγουδιού «Της Αμύνης τα παιδιά», με δικό μας στίχο.
Μια μέρα θα το γράψει η ιστορία
που έδιωξε από την πόλη τα θηρία
που έδιωξε καυσαέρια και ρύπους
και έφερε να βολτάρουν τους κατοίκους.
Ecomobilitria… Ecomobilitria…
Και χορέψαμε…
Την Τετάρτη 21 Μαρτίου το απόγευμα (18.00) στη
Θεσσαλονίκη στο Πολιτιστικό Κέντρο "ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ" της Περιφέρειας
Κεντρικής Μακεδονίας, παρουσιάσαμε το πρόγραμμά μας με μεγάλη επιτυχία. Στην
εκδήλωση συμμετείχαν μαζί με μας, το Ελληνικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης, το 2o
Γυμνάσιο Αμπελοκήπων και το 1ο Γυμνάσιο Καλαμαριάς.
Με πολύ μεγάλες προσδοκίες, για την τελική αξιολόγηση
του προγράμματος μας, την Παρασκευή 27 Απριλίου πήραμε το βραδινό τρένο και
πήγαμε στην Αθήνα, για να παραστούμε στην Τελετή Απονομής των Βραβείων της
Εκστρατείας ECOMOBILITY 2011-12 που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο, στο Αμφιθέατρο
του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων.
Η αγωνία κορυφώθηκε όταν ανακοινώθηκε ότι ήμαστε μέσα
στις δέκα καλύτερες εργασίες, και όλοι μαζί ανεβήκαμε στη σκηνή του αμφιθεάτρου.
ακόμη περισσότερο όταν άρχισαν να φεύγουν οι ομάδες μία μία
και μείναμε στο τέλος οι τρεις καλύτερες
μία από τις οποίες «η καλύτερη» , θα ταξιδέψει τον Ιούνιο στις Βρυξέλλες, με τη
φιλοξενία της ευροβουλευτού Μαριέττας Γιαννάκου.
Το Βραβείο καλύτερης εργασίας , απονεμήθηκε στην ομάδα
μαθητών του Γυμνασίου Αιαντείου Σαλαμίνας.
Τη δεύτερη θέση κατέλαβε η δική μας
ομάδα του 1ου Γυμνασίου Τριανδρίας
Την τρίτη θέση η ομάδα του 4ου Γυμνασίου Λαμίας.
Παρακολουθήστε το video της τελετής: http://www.youtube.com/watch?v=__nv2gIT0O8&feature=related